Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Θεατρικό δρώμενο από τo Γ2!

«Το θεατρικό που παρουσίασε η τάξη μου ήταν του Ευγένιου Τριβιζά "Το όνειρο του σκιάχτρου".Την ημέρα της παράστασης ένιωθα αγωνία μήπως ξεχάσω τα λόγια μου. Όταν ανέβηκα στην σκηνή είχα άγχος, άλλα γρήγορα το ξεπέρασα. Στο τέλος της παράστασης ένιωσα μεγάλη χαρά , γιατί όλοι τα πήγαμε καλά.
Το έργο μας άρεσε σε όλους και όλοι ήμασταν πολύ χαρούμενοι και περήφανοι.»


Χάρης, μαθητής του Γ'2


«Πριν από λίγες μέρες κάναμε μαζί με όλη την τάξη μου ένα θέατρο στο σχολείο μου. Το θέατρο λεγόταν "Το όνειρο του Σκιάχτρου". Αυτό το θεατρικό ήταν ένα από τα πιο ωραία έργα του Ευγένιου Τριβιζά. Σε αυτή την παράσταση ήταν όλα τα παιδιά. Οι ηθοποιοί ήταν (η Κλειώ το σκιάχτρο, εγώ ο κυρ – Δίκανος και οι συνέταιροι μου, τα πουλιά και ένορκοι με τους τρεις δικαστές). Νιώθω πολύ ωραία γι’ αυτή την αποχαιρετιστήρια γιορτή που κάναμε όλοι μαζί και ελπίζω να κάνουμε μια άλλη φορά μια παρόμοια γιορτή.»

Κωνσταντίνος, μαθητής του Γ'2



«Νιώθω   πολύ ωραία. Εγώ έκανα το πουλάκι  και  τον  κατήγορο είχε  και  ένα  πάρα  πολύ ωραίο  νόημα ότι  κάθε άνθρωπος  ή  σκιάχτρο  έχει  δικαιώματα. Παίξαμε  το  έργο  όλοι  πολύ  καλά. Εμένα  μου άρεσε η σκηνή  που  το  σκιάχτρο έχει  γενέθλια  αλλά  η σκηνή  που  είχε την πιο πολύ πλάκα ήταν  το καφενείο. Θα ήθελα  να την  κάνω  άλλες  εκατό φορές. Σίγουρα αυτή παράσταση  θα  μου  μείνει  αξέχαστη. Επίσης  ένιωσα πολλή χαρά που είδα τους  θεατές  και  τους  δασκάλους να χειροκροτούν και να έχουν ένα χαμόγελο στα χείλη τους.»
                                                                                                               Μαίρη, μαθήτρια του Γ'2