Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

21 Μαρτίου: Παγκόσμια ημέρα ποίησης


Ημέρα Ποίησης σήμερα και το Ε1,  ΣΤ1  και  ΣΤ2  πραγματικά μας εντυπωσίασαν με τα ποιήματα που έγραψαν σε  ομάδες,  στο μάθημα της αγγλική γλώσσας. 

Χωρίς καμία παρέμβαση,  "they came with the following pearls":

ΕΝΑΣ  ΔΕΥΤΕΡΟΣ  ΟΔΥΣΣΕΑΣ


Μια άγκυρα το καράβι προστατεύει
δε με νοιάζει, δε με ενδιαφέρει, 
σε ποια λιμάνια θα με φέρει.

Έπεσε η άγκυρα μέσα στο λιμάνι
κι έμεινε ξέπνοο πάλι το καράβι.
Εγώ, ταξιδιώτης που περιπλανιέμαι χρόνια
όχι,  δεν είμαι,
είμαι καπετάνιος σε μια αόρατη χώρα.

Δεν έχω όνομα, δεν έχω σπίτι!
Έχω το τόξο μου και τη συντροφιά ενός αλήτη.
Αλήτης είναι ο σκύλος μου,
κοντά μου προχωρεί,
μες στα βαθιά γεράματα,
κοντά μου θα τον βρεις.

Αχ! και να 'ταν δυνατό
δέκα φορές να ζούσα,
δέκα φορές πιο δυνατά
εκείνη ν' αγαπούσα!

Φύσηξε αεράκι βορεινό 
και λίγο καλοκαιρινό
και μου θύμισε μεμιάς
ότι έρχεται 
άνοιξη χαράς!

💚💚💚

ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

Κάθε μέρα τρελαίνομαι
με τα μακαρόνια που φτιάχνει η μαμά  ανασταίνομαι...
στο ισόγειο αρχίζω να φωνάζω στ' αγγλικά,
πόσο ωραία είναι αυτά τα φαγητά μαμά!
Όλο το σπίτι με ακούει;
ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;

💓💓💓

ΤHΕ END OF THE ROAD 

Τhe end of your life
is something to do
for yourself in your life.
This is an emotional gap
which hasn't got much fun.

The gap in your life
is in my mind.
Τhe gap in yourself
has no match with myself,
the emotional gap
that empties my heart. 

💙💙💙

ΕΝΑ  ΠΟΥΛΙ  ΠΟΥ  ΑΝΑΖΗΤΑ

Κάπου  ψηλά
ένας  αετός  πετά,
την  άνοιξη  αναζητά!

Βλέπει  ένα  πλοίο
από  μακριά.
Για  ψάρι  το  πέρασε
ετούτο  το  πλοίο,
Θαρρείς  με  κοκκινόψαρο
στα κρυστάλλινα νερά.

Ένα  πουλί
που  την  άνοιξη  αναζητά,
βουτά  στα  αέρινα  νερά,
να  πιάσει  τούτο  το  πλοίο,
από  την  πείνα  τη μεγάλη.

Βλέπει  ξανά  το  ψάρι,
μα δεν ήταν  ένα  ψάρι,
μόνο  ένα  πλοίο
που  σαλπάρει.

Συνεχίζει  το  ταξίδι,
την  Άνοιξη  να  βρει!

💛💛💛

Ο  ΗΛΙΟΣ

 Ο ίδιος ο ήλιος
πιστεύει ότι
μπορεί
να περιμένει
τον άνθρωπο
που θέλει
να πετάξει ως εκεί..

💚💚💚

ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΒΡΩ

Αντίο  ρίζα,
αντίο κλωνάρι!
Πλοίο παίρνω,
μόνος ταξιδεύω.

Θάνατος κόκκινος  με  περιμένει
μες στο σκοτάδι πάω
για  να  τελειώνω....
Ένα  κοκκινόψαρο  βλέπω
αλλά  δε  με  νοιάζει.

Άγκυρα να ρίξω
μόνος μου να μείνω,
στον ορίζοντα να δω,
κάπου το σπίτι μου να βρω!

💓💓💓

ΘΕΛΩ

Θέλω  να  γράψω  ένα  ποίημα
να  έρθω  να  στο  πω,
να  μου  πεις.... "Ναι!  μ'  αρέσει!

Άμα  το  διασκεδάσεις,  χόρεψέ  το
και  μετά  να  το  συνεχίσουμε  μαζί!

💙💙💙

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ

Βρισκόμουνα στο σπίτι
κι η ζωή μου σαν σκουλήκι
φαγητό, τραγούδι. 
Αναστενάζω,
σαν γουρούνι 
μοιάζω!

💛💛💛

ΞΕΝΙΤΙΑ

Η  ρίζα  του  δέντρου,
τα  φτερά  του  αετού,
μα  το  σπίτι  μου  είναι στη  Χρονολουλού!

Μέσα  στην  καρότσα, 
έχει δυο  καρότα,
μα το δέχομαι  κι  αυτό!

💚💚💚

ΣΧΟΛΕΙΟ  ΚΑΙ  ΜΠΙΣΚΟΤΟ

Είναι  ψέμα
  ότι τελείωσα τα μαθήματα για το σχολείο
και μετά έφυγα.
Μα....  Όχι!  Σίγουρα σου λέω
 ότι το κουτί με τα μπισκότα 
δεν το άδειασα.

💓💓💓

ΑΤΥΧΙΑ

Θέλω να πάω 
στο Ακρονήσι,
αλλά...
ανάψανε φωτιές!

💜💜💜

ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ

Σήμερα έχει ζέστη

κι είπα να πάω
με τον φίλο μου
Ορέστη
στη θάλασσα για ψάρια.
Τότε είδα στον ουρανό
καπνό...

💛💛💛

Ο  ΠΟΛΕΜΟΣ  ΤΗΣ  ΑΝΟΙΞΗΣ

Ο  θάνατος  εσκόρπισε,
ασπρόμαυρη η πλάση,
στα κόκκινα  βουτήχτηκαν
τα  δέντρα  κι  οι  οάσεις!

Αααα,  ήρθε  η  Άνοιξη
κι ο  πόλεμος  τελειώνει.
Γεια  σου,  κυρά Άνοιξη!
Γεια  σου,  κυρά Λευτεριά,
που  είσαι από τα πιο όμορφα  αγαθά!

💗💗💗

ΔΥΟ  ΠΟΥΛΙΑ

Δυο πουλιά μες στη φωλιά,
δυο πουλιά αγαπημένα,
πίνανε νερό μαζί,
με πέννες, τρελαμένα!

💙💙💙