Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Η Δ΄ τάξη γιορτάζει την 25η Μαρτίου


Οι  εντυπώσεις μας  και τα συναισθήματά μας

        Πιστεύω ότι αυτή η γιορτή που κάναμε εμείς ήταν δύσκολη αλλά τα πήγαμε πολύ καλά. Μου άρεσε πάρα πολύ. 
    Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η σκηνή από το Μεσολόγγι γιατί μου άρεσε που λιποθύμησε έτσι η ηρωίδα, ενώ μπορούσε να μαχαιρωθεί. Επίσης μου έκανε εντύπωση και η τελευταία σκηνή που πέθανε ο Φώτος και όλοι ήταν γύρω του. Εκείνη τη στιγμή ένοιωσα συγκίνηση και λύπη.
       Στην υπόκλιση ήμουν  συγκινημένη,  γιατί η γιορτή μας με τόσες πρόβες βγήκε πολύ ωραία. Οι στολές επίσης ήταν ωραίες. 
        Αλλά πιο πολύ μου άρεσαν οι παραδοσιακοί χοροί που χορέψαμε. 
                                                            
                                                                                                                                              👧 Σιμόνα

    Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν που διασκεδάσαμε!  Επίσης μου άρεσαν οι παραδοσιακοί χοροί που χορέψαμε στο τέλος της γιορτής.
        Ελπίζω σύντομα να ξανακάνουμε μια τόσο ωραία γιορτή!

                                                                                                                                                👩 Κλειώ



Σημαιοφόρος, παραστάτες και ταμπελοφόρος, έτοιμοι όλοι για την αυριανή παρέλαση ... Μπράβο σας παιδιά!


Μας  άρεσε  πολύ και  η  διακόσμηση της αίθουσας εκδηλώσεων!